Το Kikahome με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας εφαρμόζει ευέλικτη πολιτική επιστροφών.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν είτε αυτό είναι ελαττωματικό είτε δεν τον ικανοποιεί και να ζητήσει την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι:
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.
Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
- Να μην έχει πλυθεί
- Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
- Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του
Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το δελτίο αποστολής κ.λπ.
Προϊόντα ύπνου όπως μαξιλάρια και επιστρώματα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά για λόγους υγιεινής, εφόσον έχουν βγει απ’ την συσκευασία τους.
Διαδικασία επιστροφής
Το kikahome.gr έχει οργανώσει κατάλληλα το τμήμα επιστροφών έτσι ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που θέλετε με τρία απλά βήματα.
1. Επικοινωνείτε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά μέσω email στο sales@kikahome.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2372022972 για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται αποκλειστικά για προϊόντα που αγοράστηκαν από το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα.
2. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
3. Η επιστροφή θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από το αντίγραφο απόδειξης λιανικής πώλησης.
4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας είτε με οποιοδήποτε πρακτορείο επιθυμείτε αναγράφοντας τον λόγο επιστροφής/αλλαγής του προϊόντος, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Παράλληλα με την διαδικασία της επιστροφής μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στο πεδίο με τα σχόλια να αναφέρετε ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο από την απόδειξη Λιανικής που είχατε λάβει κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.
Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν που μας αποστείλατε προς επιστροφή, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.
*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.
**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 7 εργάσιμες ημέρες.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2372022972.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται από το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας πριν σας αποσταλούν. Στόχος μας είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση σας και για αυτόν τον λόγο πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος ώστε να λαμβάνετε τα προϊόντα μας σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε άμεσα email στο sales@kikahome.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2372022972, εκφράζοντας το πρόβλημα σας σχετικά με το προϊόν.